گروه تلگرام جوملا

گروه تلگرامی جوملا، راهنمایی، تبادل نظر و معرفی افزونه‌های جوملا

جوملا و بازار مکاره‌ای به نام سئو

اخیراً کاربران زیادی به ما مراجعه می‌کنن و تقاضای مشاوره یا راهکار برای SEO دارن. با وجود اینکه قبلا کارهایی روی سایتشون انجام شده یا می‌تونن بهینه سازی سایت رو برون سپاری کنن، اما تمایل دارن که ما بهشون راهکار بدیم تا خودشون انجام بدن و نمی‌خوان کار رو به فعالین حوزه سئو بسپارن.

وقتی دلیلش رو می‌پرسیم به موارد جالبی اشاره میکنن. مثل اینکه بهشون گفتن جوملا برای موتور های جستجو بهینه نیست و باید CMS رو عوض کنید! یا اینکه از خدمات انجام شده قبلی راضی نیستیم.

اگه شما هم به موارد مشابهی برخوردید این مطلب رو بخونید. دلایل عدم تمایل مدیران سایت ها به برون سپاری خدمات سئو رو بررسی کردیم و اینکه در این شرایط باید چه کار کنیم؟


سئو جوملا

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جوملا تلگرام

تخفیف‌های ویژه جوملا در Black Friday

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده افزونه و قالب های جوملا، تخفیف‌های قابل توجهی به مناسبت Black Friday و Cyber Monday درنظر گرفتن. در ادامه این سایت‌ها رو معرفی می‌کنیم.
اگه به دنبال افزونه یا قالب خاصی هستید، فرصت بسیار خوبیه تا محصول موردنظرتون رو با تخفیف ویژه، لایسنس معتبر و کلی مزایای دیگه تهیه کنید.

تخفیف جوملا - Black Friday

ادامه مطلب...
۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جوملا تلگرام

اولین نسخه آلفا از جوملا 4 منتشر شد

در نسخه 4 جوملا قراره شاهد تحولات و بهبودهایی باشیم. توزیع آلفا 1، نخستین قدم در این مسیره و به عنوان اولین پیش‌نمایش واقعی از جوملا 4 می‌تونه برای کاربران جذاب و جالب باشه.

جوملا 4 آلفا 1

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جوملا تلگرام

جوملا، باز هم بهترین CMS سال جهان!

جوملا برای چهارمین سال پیاپی، موفق به کسب جایزه بهترین CMS سال دنیا از CMS Critic Awards شد و وردپرس بعد از جوملا در جایگاه دوم قرار گرفت.

جوملا، بهترین CMS سال

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جوملا تلگرام

جوملا 3.8 بالاخره منتشر شد!

جوملا 3.8 با 300 بهبود و دو ویژگی مهم جدید منتشر شد. همچنین دو مشکل امنیتی در این نسخه برطرف شده. ویژگی‌ها و امکانات جدید این نسخه رو در ادامه مرور می‌کنیم.

جوملا 3.8

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
جوملا تلگرام